Nagu ma teile selles postituses (LINK) pikalt ja laialt kirjutasin, kulgeb minu igapäevaelu suures osas Stigo seljas – kodust rongile kõmpimine on suur ajakulu ja Stigo seljas liiklemine annab mulle palju suurema liikumisvabaduse. Näiteks jäin Järvel ükspäev rongist maha (ma pean olema ainus ajudoonor maailmas, kes rongijaamast kolmekümnesekundilise jalutuskäigu kaugusel olles IKKAGI rongist maha jääb!) ja kurvastasin, et jään kohtumisele hiljaks. Taipasin siis, et mul on ju mu kaherattaline sõber – panin oma telefoni koos Waze’iga ratta telefonihoidjasse ja andsin kuuma! Mulle tundus enne sõitmahakkamist, et vahemaa Järvelt Paldiski maanteeni on jube pikk, aga tegelikkuses jõudsin ma ootamatult kähku ja – mis peamine – õigeks ajaks kohale! Ühesõnaga on Stigo mulle tõeliselt truu abiline ja ma tahaks, et iga inimene saaks vähemalt korra elus proovida, mis tunne tema seljas istuda on.
SEE. ON. NII. LÕBUS!
Sellepärast ongi õudselt hea, kui oled endale poe avanud ja saad sellega ette võtta, midaiganes hing ihkab. Nii leppisimegi Stigo rahvaga kokku, et võtame sel nädalal (1.-8. oktoobrini) kätte, kutsume teid kõiki proovisõidule ja paneme Stigod Kukupessa poole hinnaga müüki! Pool hinda tavahinnast on ratta kallist omahinda arvestades tohutu allahindlus ja saladuskatte all võin öelda, et teist niisugust võimalust tulemas ei ole!
Ratta tavahind on 1500€ ning meie käest saab teda selle nädala jooksul soetada 750€ eest. Kahe akuga masina tavahind on 1800€ ning meilt saab seda 850 euroga. Kõlab väikese elektrimasina kohta kallilt, kas pole? Nii palju on ju tõukerattaid, e-jalgrattaid ja tasakaaluliikureid, mis Stigost kordades odavamad on? On küll. Stigo ei olegi mänguasi, vaid preemiumklassi masin, mis on mõeldud inimesele, kelle elustiiliga see sobitub ning kelle igapäevaelu see märkimisväärselt hõlbustab. Plastikraami või -kestaga sõidukitest eristab teda alumiiniumraam, mille valmimisel on täpsus sama oluline nagu lennukit konstrueerides. Kui raami detailid ei ole täiuslikud, ei saaks Stigo olla nii geniaalselt kokku “volditav” ja pisitillukeseks pagasiks muudetav. Samuti on alumiiniumraam kvaliteetne, vastupidav ja muudab masina kergeks ja mugavalt kaasaskantavaks.
Stigo akud on kvaliteetsed Panasonicu akud, mis – erinevalt hoverboardidest ja odavatest elektrisõidukitest – ei sütti ega plahvata. Te ei teadnud, et odavate elektrisõidukite akud võivad iseeneslikult süttida? Vaadake seda videot siin. Päris hirmus, kas pole?
Erinevalt teistest e-rolleritest on Stigol planetaarülekandega mootor. Tänu sellele on Stigo ökonoomne (100 km läbimiseks kulub 1 kWh elekrit), ent kiirendab võimsalt ning sujuvalt. Just esimene kiirendus Stigo seljas on see, mis sõitjale kõrvuni ulatuva naeratuse näole toob. Selle nädala jooksul ostetud Stigode uute omanike pealt oli seda esimese hetke emotsooni NII hästi näha ja see oli võrratu! Olen juba mitu korda kuulnud, kui õnnelikud inimesed oma ostu üle on. Ning lisaks sellele, et masin võimaldab auto koju jätta, kütuselt säästa, et sõiduasend on mugav ja stabiilne, on Stigo ka igati turvaline – sellel on (erinevalt teistest pisimopeedidest) Euroopa tüübikinnitus, mis tähendab, et temaga on ametlikult lubatud tänavatel sõita. Stigo tuled vastavad nõuetele ja pidurid on efektiivsed – masin on tüübikinnituse saamiseks läbinud Saksa TÜV kõrgetele standarditele vastavad testid ning on seega garanteeritult turvaline.
Piiiuuuuuuuuuuuuu!
Ootan teid homme Kukupesa kauplusesse (Elektri 1, Tallinn – see on Järve rongijaamas), et saaksite oma silmaga näha, mis imemasin see on. Saate rääkida inspireerivate inimestega Stigo taga (disaineritest insenerideni ja asutajani välja) ning kui te siit ka rattaga koju ei lähe, saate vähemalt suure pangetäie inspiratsiooni endaga ühes võtta. Meie oma Eesti asi, suur visioon ja äge edulugu… see on tõeliselt sütitav teekond, mille need inimesed läbi teinud on!
Stigod on maja ees reas alates kella neljast kuni kaheksani (16:00-20:00) ja toas saab küpsist ja tassikese kohvi ja nii. Eventi leiate SIIT. Ootame teid!
Leave a Reply